Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
jyeah , setelah sekian lama , ha dapat jugak update blog  ! 
saya dekat UiTM lahh , 1st time masuk , minggu orentasi mmg homesick gile , tambah2 lagi dgn PM yg macam ape je , sakit hati kott ! semua nak cepat , haissh ! 
bile dalam PI , msti call mama , tak pun msg2 mama and nana , pastu air mata mesti mengalir punye lahh , baru bace msg , blm dgr suara , sebak gilaa , rindu 
tapi sekarang , dah okay, emmm but still rase , nak balik ! ahh tidakkkk !  rindu rumah , katil , tV , Jusco , MekDah , macam2 lahhh . erghhh ni lagi 2weeks ada TEST, makkk oii , HELP ME  ! 
erm , kat sini dapat line Unifi 20MB tauu , korang ada ? takde en , UiTM cni maju ckit :D hehee tmpat pun cantik , jangan jealous dah la eh , HUU 
kalau nak tgk gmba , kat fb je . malas nak upload kat cni , buat semak HEHEE 
i kelas EE1111A2 , ada smpai Q2 , byk ooh ! mase MDS tak jumpe pun budak ex SMKSA , tp aku tau dorang kat sni. aku just lepak dgn Ajis je. dea suke belanja aku pulak :D hahaa pau aa en ! 
haritu kan ada Hari Ulang Tahun UiTM ke - 15 , sume budak part1 kene pakai tudung purple yang UiTM bagi , whooa payah gile kot nak bentuk tudung licin tu , ada yang gune lilin lah . last2 budak2 part1 yg degil ni baut shawl je , HEHEE suke hati laki mak tiri kau la :D
and now aku nga online using my own P1 :D bangge tu , tapi jauh disudut hati , aku bengang sgt ! aku da beli P1 , then tak sampai seminggu unifi da bole connect , sblm ni ada security kod. eii ! bengang je =='
haa okay la , aku pun da lenguh dduk ni , nnt free aku update lagi. BYE sibuk :p