Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

is this my best future ?


ohh detik detik peperiksaan penentuan masa hadapan makin hampir . ergh sungguh menggerunkan ! hanya tinggal beberapa hari saja lagi , sumpah saya belum prepare ape ape pun . gila lahh ! kalau lah result saya tak macam yang saya inginkan sumpah saya akan menyesal dan saya mahu mengulanginya semula ! shit ! saya mengharapkan 7A's tak punn 8A's (hha) even cousins saya dua org tu punn pandai gilaa tak dapat lebih 5A's . how about me ? ohh damn ! result trial sungguh SUCK ! ohh mcam mana nak lepas UPU nih ! bbi =.= my biology's result ta macam yang saya inginkan sedang kan itu yang saya sunggguh2 sangat nak score ! sumpah saya nak mencarut carut je ! geram geram !

before starting the day of monday i make a wish . * saya harus pergi sekolah setiap hari, biar bosan bia penat sbb saya akan dapat byk byk lagi info from teacher nor friends :D HAHA . oke , hurm . tp tade ape yang bole tetap kan kekuatan semangat uh sbb saya mmg malas na pg sekolah :) ponteng dduk rumah lagi best ! ahh bodoh , prg nak spm ta lame ag , sekolah jelah , nt cuti puaspuas ngok . ya ya ! thats right . erghh ! result yang ckup gmpang jugak sy terima . satu bnd yang saya harus mengaku , markah BM na dekat sme dengan markah BI . ape ke bodoh dgt nye lahh bhs ibunda punn ta dpt A . woii ingat senang ? bapak susa ! da hari hari kat ruma ckp punn mcm rojak bak REMPIT ny ayat . HHA smpai exam BM punn susa sgt nak score . ciss ! 

BIO ? yeah my fav subject tp cm buduh je result CHEM ag tinggi :( org na amek MEDIC ke PHARMACY ke tp kalau da chem yang oke cmne niyh . da la wish na BIO A . wuua ! tade spe da dapat tolong sy kann . shit ! kecik kecik tanak mmpus da besar nyusah en org ! kau aa , bukan aku ! hoo~